Powered By Blogger

vineri, 11 noiembrie 2011

Oh joy and happiness, WE DIE !

Later edit: Ba, nu stiu ce dracu are Blogger-ul dar in zona in care textul apare alb dati si voi cu mouse-ul peste daca vreti sa cititi...

Ba, mare minune, intru pe Yahoo! dupa cateva zile si gasesc un mail de la stirile ProTV...in primu rand imi iau fata de "Ce pula mea cauta asta la mine in mail ?" (da, am o fata specifica pentru intrebarea asta) si imi fac curaj sa apas pe el...ghiciti ce: MAINE MURIM !!!!!!!!!!!!!!
Nu serios, cica cifra unu s-a gandit sa faca couples party si au venit toate trei cuplurile sa caute un motel ieftin in care sa rupa patul pe headbanging, doar ca din pelvis, si bine inteles, cand trei cupluri de unu se intalnesc si se fut vine Apocalipsa. Dar nu ati inteles esenta: pana acum de 11 Noiembrie (11.11 pentru aia mai scarpinati cu caramida dupa urechi) totul a decurs normal, acest mare pat pe care o ard cuplurile "11" era echilibrat (hai sa ii zicem Univers), acum ca a venit si al treilea, se intoarce lumea pe dos, oamenii incep sa sufere de combustii spontane, plantele cresc si devin lezbiene care se ling una pe alta in gineceu, vanilia devine neagra si negrele devin vanilie...totul e pe dos...de fapt hai sa va propun ceva, de ce nu ne adunam maine toti la bisericile noastre locale (nu o sa merg nicaieri, prefer sa stau in casa si sa ma frec cu cactusul, ca biserica de langa mine e de unguri, si eu mai departe nu merg...daca mor vreau macar sa mor la caldura si cacandu-ma pe mine de ras cand vad o mica ceata de bozgori inghetati care cersesc indurare dracu stie cui) si sa ne pocaim, adica pana la urma daca murim de ce sa nu murim cu sufletul curat si cu buzunarele goale...
In fine, va mai amintiti de Apocalipsa din 21 mai 2011? Da, aia prezisa de mosul ala senil de optzeci si ceva de ani...eu da, a fost o zi faina in care m-am imbatat pentru ca eram trist ca nu vine Iisus mai repede sa ma ia pe unicornul lui musculos si sa zburam intr-o lume minunata unde sa nu fie rasism, discriminare, foamete in cine stie ce tara uitata de lume din Africa, si toate celelalte chestii cliseice pe care le vor blondele la concursurile de modeling.
Ei hai sa va citez ce s-a intamplat cu mosul ala simpatic :

"La câteva zile după data de 21 mai, în vârstă de 89 de ani, Camping a fost transportat de urgenţă la spital după ce suferise un atac cerebral. Deşi a suferit, medicii au spus că ar putea rămâne cu sechele."

...Nu am ce sa spun decat : simt cum imi creste putin inima cand aud vesti bune.........
Asa dar acum cica Apocalipsa asta ar fi sustinuta de toti numerologii si scientologii proctologii, ginecologii, idiotologii si alti -logii care vreti voi, nu doar de un singur om senil....dar totusi am o mare nelamurire "Ce dracu se va intampla de Apocalipsa asta?????"...adica pana acum macar mai stiam cate ceva, aveam un trailer, nu eram lasat asa cu ochii in soare, stiam ca mai vine un barbos calare pe un nor sa ma judece si sa ma arunce in groapa vesnica cu pucioasa, ca ma va strivi un asteriod de-j de mii de tone...etc. , dar acum...nimic... mor si nici macar nu stiu cum, nu imi place moartea care ma tine in suspans, vreau sa stiu ce si cum, pana la urma curiozitatea a omorat pisica, dar macar ea a murit informata.
Dar stati ca idiotii nu s-au oprit aici, au inceput sa faca acelasi lucru pe care il facea si Jim Carrey in "Number 23", si ca sa va scutesc de o cautare inutila pe net, nu de alta dar le faceti cretinilor trafic degeaba va citez mai jos o suita de adunari, scaderi si alte chestii matematice care le puteti face cu animalele, persoanele , numele, datele si degetele din viata voastra:

"Insa semnificatiile cifrei 11 sunt multiple. Iata cateva dintre ele:
- New York City are 11 litere si in acelasi timp este statul cu numarul 11.
- Afghanistan are 11 litere. (si "pula mea" are 7 litere...scuze dar nu ma puteam abtine)
- Atentatul de la New York a avut loc intr-o zi de 11, dar in luna septembrie ( a 9-a luna, iar daca adunam cifrele din data, adica 1+1+9, rezultatul este tot 11. 
- Numarul total de victime in toate avioanele implicate a fost de 254. Adica 2+5+4= 11.
- 11 septembrie este cea de-a 254 zi din calendar. Inca o data 2+5+4=11.
- Exploziile din Madrid s-au intamplat in data de 3.11.2004. 3+1+1+2+4= 11."


Eu m-as duce acum sa smulg firele de par ale pisicii mele, ca am o ciudata banuiala ca numarul lor adunate cu numarul firelor mele, impartite la 42, extras radical din rezultat, adunat cu 254, impartit din nou la 42, micsorat de 200 de ori si privit la microscop este 11, dar din pacate imi e prea lene.
Ideea e ca m-am saturat sa tot mor si sa ma reincarnez spontan in aceeasi persoana de fiecare Apocalipsa, deja ma gandesc ca la cat de dese sunt ar trebui sa le spunem "apocalipse de sezon" si  sa organizam un minicarnaval cu orgii, tutun, alcool si droguri de fiecare data...sincer nu m-as supara.
In fine, va las sa va calculati numerele de 11 din viata voastra, veti fi uimiti cat de multe sunt daca sunteti si paranoici.

Hai pa, ne vedem pe 12.

PS: Sunt absolut sigur ca vom murii in chinuri groaznice, asa ca nu veti mai avea nevoie de lucruri materiale, in perioada asta sufletul este cel care trebuie cultivat...ce vreau sa spun prin asta e ca : Astept bani si obiecte de valoare pe adresa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu