Powered By Blogger

vineri, 4 noiembrie 2011

Salutare

Ok, dupa ce m-am chinuit semi-drojdit sa imi fac un cont aici (call me stuipd, I don't give a fuck) am reusit.
Bun sa incepem, deci din cauza ideeilor care imi vin random in cap zilnic (si fara sa le vreau), m-am hotarat sa imi fac si eu un blog ca na, doar e mainstream (pauza de bere)...asa, back....deci ce spuneam...a daaa, deci mi-am facut blog ca DA !, nu imi pasa daca e citit sau nu, eu vreau sa imi citesc cacaturile si sa rad de unul singur pentru ca asta sunt eu si pentru ca mi se pare fun (in caz ca va intrebati, DA sunt pe pastile, doxepina mai exact, dar stati calmi ca asta e ultima mea saptamana).
Bun deci incep prin a spune ca in fata blocului meu tocmai au pus o reclama gigant despre "Asistenta medicala de urgenta la DOMICILIU", deci ma fute la cap de 30 min "DE CEE ?!?!" Adica de ce dracu sa nu sun la 112 in caz ca se intampla ceva rau cu mine sau unul din apropiatii mei...deci in caz ca pisica mea moare inecata cu hartia igienica in timp ce eu fac o baie relaxanta nu trebuie sa sun la 112, DECI NU....trebuie sa sun la (0268) 471 707 ca sa mi se faca tema la matemetica sau ca bunica mea sa fie salvata dintr-un infarct din care probabil oricum va muri in curand...poate dupa ce sun la oricare dintre aceste doua numere "utile" (cel putin unu se presupune a fi util) pot sa imi comand o pizza vegetariana, sa imi dau seama ca nu am ketchup, sa il cumpar, sa imi vina pizza, sa o mananc, sa imi iau o bere si un pachet de tigari de la magazinul din colt....sau nu, de la supermarchet-ul de mai de departe in timp ce bunica-mea zgarie canaperaua urland "MOOOOR" si POATE ATUNCI va veni salvarea sau "Asistenta medicala de urgenta la DOMICILIU"(noroc ca merge Ctrl + Z) ca eu am fost idiot si am apasat "cancel". Deci in fine intelegeti voi ce am vrut sa zic cu toate astea...eu ma duc sa imi aprind o pagina din calendar de la aragaz ca bricheta mea m-a troll-uit si a refuzat sa mearga(si inca o face) si culmea ca, Karma nu functioneaza (sper ca cersetorul ala sa se bucure de cei 1 leu si ceva) ca sa pot sa fumez si eu linistit in intimitatea propriului meu geam...
Pa, ne mai vedem cand am ganduri necurate si chef de scris...


PS: Imi e lene sa corectez tot ce am scris...ma duc sa fac chestia cu aragazu' si sa mai rup o pagina din calendar. Peace....si nu uitati maine e 5th of November asa ca ati face bine sa il hail-uiti pe Guy Fawkes, si daca sunteti si fani 9GAG nu va uitati tricoul gri...

Un comentariu: