Powered By Blogger

marți, 8 noiembrie 2011

Vine iarna cu toate lucrurile ei dubioase

Mda...am intrat in sezonul care pe mine ma fute cel mai rau la cap si la dispozitie...e ca si perioada craciunului, doar ca in loc sa intre un om supraponderal pe horn care sa il si curete in timp ce se freaca cu toate cele multe randuri de burti pe interiorul hornului, intra in pitic in cap care dimineata trage o cacare zdravana pe sinapsele care au cumva legatura cu buna dispozitie si fericirea si asa incepi sa vezi lumea in nuante de gri spre maro-sangeriu (ca piticul meu de pe creier are cancer de colon). Singurele lucruri care ma scot din aceasta dispozitie sunt prietena, muzica, alcoolul si tutunul, prima fiind cea mai de ajutor, chit ca in unele perioade o enervez si se supara...dar de ce dracu o dau eu cu voi in sentimentalisme?! , hai pa la "Twilight" daca vreti dinastea. Inca o chestie care ma dispera la anotimpul asta e ca de la 8AM pana la 6PM e temperatura aia faina de mijloc de primavara in care iesi cu zambetul pe buze din casa in camasa si te doare la basca, faci ce vrei te simti bine, e senin si frumos....pana dupa 6PM, cand gălbejitu' ala mare se ascunde dupa munte si incepe cancerul...in o ora incepi sa iti bagi si sa iti scoti tot din prietenul tau imaginar si din mama acestuia, si ajungi in cafenea unde stai frumos la caldurica, bei un ceai fumezi o tigara...dupa care ajungi afara unde bine inteles e mai frig decat in urma cu cateva ore cand tu ti-ai bagat curul la caldura. Acum pana o sa ajungi acasa natura o sa incerce sa te criogenizeze: incepe frumos cu invinetirea extremitatilor si daca nu ai o geaca care sa iti acopere coaiele ai belit-o, vantu' e troll si o sa gaseasca cel mai rece rece curent numai ca sa iti dezmierde bijueriile astfel incat cand ajungi acasa o sa te apuce o dorinta teribila de caldura extrema, si daca esti si putin fumat e o posibilitate sa iti bati leprechaun-ul preferat cu caramida peste ceafa doar ca sa ii iei ceaunul si sa iti fierbi putin ulei pentru o băiță.

In alta ordine de idei am iesit azi de la liceu si nu o sa va treaca prin cap peste ce am dat.... UN NENOROCIT DE SCAUN IN MIJLOCUL DRUMULUI....m-am oprit din mers si pentru cateva secunde mi-am luat fata de "WTF ?!?!" , as fi scos si o mana din buzunar ca sa ma scarpin in cap pentru impresie artistica dar afara era cancerul despre care va vorbeam si am zis "La dracu', nu inghet eu pentru asa ceva"....deci cum spune si titlul, iarna aduce chestii dubioase cu ea...nu stau acum sa fac scenariul perfect despre cum a ajuns scaunul ala acolo desi am idei destule dar ma doare lenea sa le si scriu, dar daca maine mai e acolo o sa fac un striptease de pantalonii de stofa direct de pe el si o sa imortalizez momentul...in fine, va pun si o poza ca sa nu ziceti ca sunt drojdit sau fumat cand va povestesc lucruri minunate de genu'.
Hai pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu