Powered By Blogger

duminică, 6 noiembrie 2011

Just another day

Mda, a trecut si 5 noiembrie...foarte obositoate zi, dar nu va bag in detalii, aveti si voi imaginatie.
Ok deci ma pregateam sa merg sa mananc, imi iau banii si restul chestiilor pe care le mai tin prin buzunar si plec, incui usa...mereu am o problema si dupa ce inchid usa de la bloc ma gandesc "Ba pula, tu ai incuiat usa ?!"...dar bine inteles ca dracu se mai duce sa o verifice...fie ce o vrea prietenul ala imaginar de pe norisor care se uita de obicei la tine si cica stie tot ce faci...ca de aia ma gandeam sa stau mai mult in umbra si sa fac baie cu lumina stinsa, pana mi-a picat fisa ca oricum teoretic stie tot asa ca fuck it...buun, deci cum spuneam, ies si ma urc in autobuz, unde dau de un jegos care putea a aurolac(bun parfum), cobor si cand ajung la restaurant...stupoare "Azi deschidem la doua, ne pare rau"...
Eh si uite asa am ajuns sa stau pe o banca in Piata Sfatului si sa scriu chestioara asta (tin sa precizez ca m-am chinuit destul de mult sa imi gasesc o zona in care sa nu imi pice semnalul de la WiFi ca deh, pula-in-cur astia care au facut designul la iPhone 4 nu prea au putut sa impace bine look-ul cu utilitatea)
Oh uite ca e 2:05PM , ma duc in sfarsit sa devorez snitel-ul ala vienez la care salivez cu creierul de 20 de minute.
Hai pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu